Kalite Politikası

İdeal Sigorta, sigortacılık sektöründeki rekabetçi konumunu, teknoloji alanındaki yenilikçi yaklaşımları ve kalite odaklı iş yapış şekli ile korumaktadır. İdeal Sigorta'nın istenen kalitede hizmet vermesi için temel bileşenler; güncel teknolojilerle geliştirilen yaratıcı çözümler ve ekibin yetkinlik düzeyi olarak tanımlanmıştır.

Kalite Politikası esaslarımız aşağıdaki gibidir:

  • Müşteri gereksinimlerini göz önünde bulundurarak, müşteri odaklı, kaliteli ve yaratıcı hizmet çözümleri geliştirmek ve desteklemek
  • Çalışanlarının bir parçası olmaktan gurur duyduğu, lider bir şirket olmak
  • Süreçlerimizi uluslararası kabul görmüş standartlar doğrultusunda yapılandırarak, verimliliği en üst düzeye taşıyacak araç ve teknolojiler ile destekleyerek hizmet vermek
  • Süreçlerimizin performansını sistematik olarak ölçümleyerek, sürekli iyileştirmeye girdi sağlamak
  • Müşterilerimizin gereksinimlerine odaklı, memnuniyeti en üst düzeyde tutan bir yönetim yaklaşımı sergilemek